10 april 2015

Ringo skal opptre

Ringo
I et intervju med Billboard lover Ringo Starr "taler og musikk" når han skal innlemmes i Rock and Roll Hall of Fame den 18. april i Cleveland, Ohio. Ringo fortalte Billboard at han definitivt kommer til å opptre i løpet av seremonien, men når det gjelder detaljer "sier jeg det ikke til dere for da blir det ingen overraskelse. Vi har flere gjester som kommer til å spille sammen med meg, og noen av disse vil være svært overraskende."
Ringo la til at han ville endre litt på settlista for den kommende turneen i oktober. "Jeg håper å kunne legge til to sanger," sier Ringo. "Jeg håper å kunne legge til gruppens egen komposisjon 'Island in the Sun' og 'Postcards From Paradise' i settet. Noen av de andre...jeg vet ikke ennå. Jeg har lyst til å legge inn 'I'm the Greatest' igjen. Jeg bare elsker den sangen. Den er morsom. Så vi får se."

Kilde: Billboard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar