06 juni 2014

Ringo: Ikke album før til neste år

Ringo And His All Starr Band 2014
Ringo sier til Billboard at han er "omtrent to tredjedels ferdig" med oppfølgeren til "Ringo 2012," som han planlegger å gi ut i februar. "Vanligvis spiller jeg inn platene mine i januar, februar, mars og mikser de i april. Men på grann av alle Beatlesgreiene kom jeg i bakleksa på grunn av øvingene og all moroa og gleden. Jeg var i L.A. frem til første april og forsøkte å få ferdig albumet, men sa til meg selv 'Ah, Jeg har for mye å gjøre.'" 
Nå planlegger han å jobbe videre med den i juli og august, da han er tilbake i Los Angeles etter første runde av turneen som avsluttes 19 juli på The Greek Theatre.

Turneen tar da en sommerpause og starter igjen i oktober med disse datoene og stedene:

2. oktober Tulsa, Oklahoma- Hard Rock Café
3. oktober St. Louis, Missouri- Fabulous Fox Theatre
4. oktober Kansas City, Kansas- Starlight Theatre
5. oktober Omaha, Nebraska- CenturyLink Center
7. oktober San Antonio, Texas- Tobin Center for the Performing Arts
8. oktober Austin, Texas- Moody Theater
10. oktober Houston, Texas- Cynthia Woods Mitchell Pavilion
15. oktober Charleston, Sør-Carolina- North Charleston Performing Arts Center
17. oktober Biloxi, Mississippi- Hard Rock Café Biloxi
18. oktober Jacksonville, Florida- Moran Theatre
19. oktober Ft. Myers, Florida- Barbara B. Mann Performing Arts Hall
21. oktober Ft. Lauderdale, Florida- Broward Center for the Performing Arts
22. oktober Melbourne, Florida- Maxwell C. King Center for the Performing Arts
23. oktober Clearwater, Florida- Ruth Eckerd Hall

Les mer i Billboard.

Ringo og bandet hans tok en pause i øvingene og holdt en minikonsert og pressekonferanse i går, dette kan du lese om i The Barrie Examiner. Turneen starter i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar